Η πλατφόρμα micro:bit ως εργαλείο ανάπτυξης έργου στις Φυσικές Επιστήμες. Προτάσεις για διδακτική αξιοποίηση
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επίδραση της μάθησης βάσει έργου σε συνδυασμό με το BBC Micro:bit στη διδασκαλία του ηλεκτρισμού και συγκεκριμένα στη λειτουργία ενός απλού ηλεκτρικού κυκλώματος σε μαθητές και μαθήτριες της Ε' τάξης. Δημιουργήθηκαν δύο έργα που περιλάμβαναν τη χρήση ακροδεκτών για ακρόαση μουσικής από ακουστικά και την κατασκευή μηχανισμού κίνησης με μοτέρ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πειραματική ομάδα, που χρησιμοποίησε το Micro:bit, είχε αύξηση στη μέση επίδοση συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου. Επίσης, διαπιστώθηκε αναδόμηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών και μαθητριών για τον ηλεκτρισμό και παρατηρήθηκε θετική επίδραση στην εμπλοκή και το ενδιαφέρον τους για τον ηλεκτρισμό. Παρά τη μικρή διαφορά στη βελτίωση της επίδοσης των δύο ομάδων, η παρούσα έρευνα υπογραμμίζει την ανάγκη για την εισαγωγή καινοτόμων εκπαιδευτικών περιβαλλόντων με κατάλληλα εργαλεία και σύγχρονες διδακτικές στρατηγικές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ