Καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης μέσω της ρομποτικής στην πρώτη σχολική ηλικία
Περίληψη
Η πανδημία COVID-19 συνετέλεσε στην αναμόρφωση των συστημάτων αξιών για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Ταυτόχρονα, η κοινωνική απομόνωση που επιβλήθηκε, ανέδειξε την ανάγκη σχεδιασμού νεωτεριστικών εκπαιδευτικών πρακτικών προσανατολισμένων στην ψηφιακή τεχνολογία. Η καλλιέργεια βασικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, όπως η υπολογιστική σκέψη και η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική από την προσχολική κιόλας ηλικία και επιτυγχάνεται με την εφαρμογή διεπιστημονικής εκπαίδευσης, την αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων αιχμής και την υιοθέτηση ελκυστικών εκπαιδευτικών πρακτικών, όπως η ρομποτική. Στην παρούσα μελέτη, προτείνουμε καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που στοχεύουν στην ταυτόχρονη καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης μέσω της ρομποτικής στην πρώτη σχολική εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ