Διδάσκοντας μαζί με τον Παστέρ
Δημοσιευμένα:
Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
διεπιστημονικότητα διερεύνηση ιστορία φυσικών επιστημών
Περίληψη
Η χρήση της ιστορίας των Φυσικών Επιστημών στη διδασκαλία τους έχει χαρακτηριστεί σημαντική, ιδιαίτερα για τη διεπιστημονική προσέγγιση των διαφορετικών επιμέρους γνωστικών αντικειμένων των Φυσικών Επιστημών και την οριζόντια μελέτη θεμάτων όπως η υγιεινή και η διατροφή. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται διδακτικές παρεμβάσεις στη Χημεία, τη Βιολογία και τη Γεωγραφία στο Γυμνάσιο, οι οποίες εφαρμόστηκαν στο Γυμνάσιο X, σχεδιασμένες με διερευνητική προσέγγιση μέσα από την ιστορία της επιστημονικής διαδρομής του Παστέρ, στο πλαίσιο της επετείου των 200 χρόνων από τη γέννησή του.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
CARDIE Nancy Metz - Académie de Nancy-Metz (2006). Faire de l'histoire des sciences pour mieux enseigner les sciences et developer la culture scientifique, https://cardie.ac-nancy-metz.fr/wp-content/uploads/pdf_54-57-88CL2006.pdf
Farina, M., (2022). Enseigner avec Pasteur. Fondation La main à la pâte, https://fondation-lamap.org, Enseigner avec Pasteur - Introduction et objectifs
Farmerie, S. (1991). Geography, pedagogy, and postage stamps. Middle States Division of the Association of the American Geographers, 24, 171-178. https://middlestates.wpenginepowered.com/wp-content/uploads/2013/04/25_Farmerie.pdf
Maurines, L., & Beaufils, D. (2011). Un enjeu de l’histoire des sciences dans l’enseignement : l’image de la nature des sciences et de l’activité scientifique. RDST, 3, 271–305. https://doi.org/10.4000/rdst.444