Μαθαίνοντας και διδάσκοντας για την κλιματική αλλαγή – EDU4Clima


Δημοσιευμένα: Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Διδασκαλία Κλιματικής Αλλαγής Κόμβος Έρευνας Καινοτομίας και Διάχυσης edu4clima
Ειρήνη Δερμιτζάκη
Νικόλαος Καλυβίτης
Αθηνά Γκινούδη
Μαρία Κανακίδου
Περίληψη

Το έργο «Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας για την Κλιματική Αλλαγή», με το ακρωνύμιο EDU4Clima (https://edu4clima.gr), έχει ως αντικείμενο να προάγει τη διδασκαλία της κλιματικής αλλαγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επιχειρεί να ενσωματώσει στην εκπαιδευτική διαδικασία, την επιστημονική γνώση που παράγεται από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τον ερευνητικό σταθμό μετρήσεων ατμοσφαιρικών παραμέτρων του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Φινοκαλιά, Λασιθίου. Στο πλαίσιο αυτό, εγκαθιδρύθηκε Κόμβος Έρευνας, Καινοτομίας και Διάχυσης της επιστημονικής γνώσης στο Νοφαλιά Λασιθίου, πλησίον του ερευνητικού σταθμού, σχεδιάστηκε έντυπο και ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, πραγματοποιήθηκαν επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, διαμορφώθηκε και υλοποιήθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές μέσω σύγχρονων εκπαιδευτικών πρακτικών. Κύριο στόχο του έργου αποτελεί η απόκτηση νέων γνώσεων και  δεξιοτήτων από εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν κριτικά την κλιματική αλλαγή, να αναστοχάζονται πάνω στα περιβαλλοντικά θέματα που προκύπτουν αλλά και να αναπτύσσουν στάσεις για τον μετριασμό της και την προσαρμογή σε αυτήν.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
IPCC: IPCC, 2021: Climate Change 2021. The Physical Science Basis. Summary for Policymakers., edited by: Masson-Delmotte, V., P. Zhai, A. Pirani, S. L. Connors, C. Péan, S. Berger, N. Caud, Y. Chen, L. Goldfarb, M. I. Gomis, M. Huang, K. Leitzell, E. Lonnoy, J. B. R. Matthews, T. K. Maycock, T. Waterfield, O. Yelekçi, R. Yu and B. Zhou , Masson-Delmotte, V., R. Y. and B. Z., Cambridge University Press, Cambridge, United Kingdom and New York, NY, USA, 2021.
UN. (2015). Transforming our world the 2030 Agenda for Sustainable Development. (https://undocs.org/en/A/RES/70/1)
Kagawa, F., & Selby, D. (2010). Education and Climate Change: Living and Learning in Interesting Times. Edited by Publisher: Routledge, London. ISBN10: 0415805856 (hbk); ISBN10: 0203866398 (ebk), pp.259. https://doi.org/10.4324/9780203866