Όμιλοι STEM: 3D Εκτύπωση και εκπαιδευτική ρομποτική. Η περίπτωση του 1ου ΕΠΑΛ Σαλαμίνας


Δημοσιευμένα: Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Όμιλοι Επιστημών Τρισδιάστατη Εκτύπωση Εκπαιδευτική Ρομποτική
Χρυσοβαλάντης Κεφαλής
Πέτρος Πούτος
Κωνσταντίνος Σκορδούλης
Αθανάσιος Δρίγκας
Περίληψη

Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, παρουσιάζουμε την εμπειρία που αποκτήθηκε από την διεξαγωγή/λειτουργία του Ομίλου Τρισδιάστατης Εκτύπωσης και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο 1ο ΕΠΑΛ Σαλαμίνας. Σε αυτό το εκπαιδευτικό περιβάλλον, οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά, ενσωματώνοντας στρατηγικές μικτής μάθησης, που συνδύαζαν την πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευση και την ψηφιακή μάθηση μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Οι μαθητές δημιούργησαν τρισδιάστατα αντικείμενα, εξερεύνησαν την εκπαιδευτική ρομποτική και εφάρμοσαν τη θεωρία στην πράξη. Τα επιτεύγματά τους, που παρουσιάστηκαν στην τεχνολογική έκθεση του σχολείου, έδειξαν σημαντική πρόοδο στην κατανόηση και εφαρμογή τεχνολογικών εννοιών. Αυτή η διαδικασία αποδείχθηκε ότι συνεισφέρει ιδιαίτερα θετικά, τόσο για τους μαθητές όσο και για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος του σχολείου.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Κουτσελίνη-Ιωαννίδου, Μ., & Πυργιωτάκης, Ι. Ε. (2015). Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας και της Μάθησης. Αθήνα: Πεδίο.
Παντελιάδου, Σ. (2008). Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Στο Σ. Παντελιάδου, & Φ. Αντωνίου, Διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (σσ. 7-17). Βόλος: Γράφημα.
Σκορδούλης, Κατσιαμπούρα και Γκιόλμας. Διεθνές Συνέδριο «Δια Βίου μάθηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων την Εποχή της Αβεβαοίοτητας», Πανεπιστήμιο Αθηνών 30/3 – 1/4/2023. Τόμος Περιλήψεων, σελ. 27 από 157.
Drigas, A., & Tsolaki, V. (2015). Lifelong learning and ICTs. International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES), 3(2), 15-20.
Estaiteyeh, M., & DeCoito, I. (2023). Planning for Differentiated Instruction: Empowering Teacher Candidates in STEM Education. Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education, 23(1), 5–26. https://doi.org/10.1007/s42330-023-00270-5
European Commission. (2020). Shaping Europe’s digital future (COM/2020/67 final). Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions, 1–16. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/TXT/?uri=CELEX:52020DC0067
Teevasuthonsakul, C., Yuvanatheeme, V., Sriput, V., & Suwandecha, S. (2017). Design steps for physic STEM education learning in secondary school. Journal of Physics: Conference Series, 901(1), 12118.
Widya, Rifandi, R., & Rahmi, Y. L. (2019). STEM education to fulfil the 21st century demand: a literature review. Journal of Physics: Conference Series, 1317(1), 12208. https://doi.org/10.1088/1742-6596/1317/1/012208