Καλλιέργεια των κοινωνικών-αειφορικών αξιών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση/ εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη μέσα από επίμαχα τοπικά ζητήματα. Η περίπτωση της απολιγνιτοποίησης στη Δυτική Μακεδονία
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το αξιακό πλαίσιο της αειφορίας καθώς και το εάν τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΠΕ/ΕΑΑ) που σχετίζονται με επίμαχα τοπικά ζητήματα, όπως η απολιγνιτοποίηση στη Δυτική Μακεδονία, μπορούν να προωθήσουν τις αξίες αυτές συμβάλλοντας στην ενεργό πολιτειότητα και στη συμμετοχή των μαθητών σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων στο μέλλον. Η έρευνα διενεργήθηκε μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων με 18 εκπαιδευτικούς σύμφωνα με την προσέγγιση της Θεμελιωμένης Θεωρίας (ΘΘ). Τα ευρήματα έδειξαν ότι η ΠΕ/ΕΑΑ και οι εκπαιδευτικοί συμβάλλουν θετικά προς αυτήν την κατεύθυνση παρόλο που η εκπόνηση προγραμμάτων σχετιζόμενα με ακανθώδη ζητήματα της τοπικής κοινωνίας αποτελεί δύσκολο εγχείρημα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ