Εναλλακτικές ιδέες προπτυχιακών φοιτητών/τριων Δημοτικής Εκπαίδευσης για το υδατικό αποτύπωμα
Περίληψη
Οι ανθρώπινες δραστηριότητες χρησιμοποιούν και ρυπαίνουν μεγάλες ποσότητες νερού. H χρήση της μεθοδολογίας του Υδατικού Αποτυπώματος (ΥΑ) μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη διαχείριση του νερού από τα άτομα και τις κυβερνήσεις. Η παρούσα έρευνα είχε ως σκοπό τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις εναλλακτικές αντιλήψεις προπτυχιακών εκπαιδευτικών από Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης για το ΥΑ. Τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου 9 Ερωτήσεων, το οποίο συμπληρώθηκε από 64 φοιτητές/τριες. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση περιεχομένου στις απαντήσεις των φοιτητών/τριών με μονάδα ανάλυσης τη μονάδα νοήματος. Η ανάλυση περιεχομένου φανέρωσε πολλές εναλλακτικές αντιλήψεις και παρανοήσεις των συμμετεχόντων σχετικά με τον εννοιολογικό προσδιορισμό του ΥΑ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ