Πρόταση για αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων στο εκπαιδευτικό εργαστήριο Φυσικής
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια εκπαιδευτική πρόταση για την αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων παράλληλα με την εκτέλεση πραγματικών πειραμάτων στο εκπαιδευτικό εργαστήριο. Συγκεκριμένα δοκιμάστηκε η χρήση εικονικού πειράματος για την προετοιμασία και την εξοικείωση των σπουδαστών/τριών με το αντίστοιχο πραγματικό πείραμα, το οποίο πραγματοποίησαν στη συνέχεια. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η προτεινόμενη διαδικασία βοηθά τους σπουδαστές/τριες στην προετοιμασία και εξοικείωσή τους τόσο με την εκτέλεση όσο και την επεξεργασία των δεδομένων του πραγματικού πειράματος. Επιπλέον, οι σπουδαστές/τριες δηλώνουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό ότι βρίσκουν την προτεινόμενη διαδικασία της εκτέλεσης εικονικού πειράματος ως προετοιμασία για το πραγματικό πείραμα, περισσότερο ενδιαφέρουσα και υποβοηθητική σχετικά με την προετοιμασία μέσω ανάγνωσης απλού κειμένου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ