STEAM: Τραγουδώντας … τον Γαλιλαίο στο καλλιτεχνικό σχολείο Περιστερίου
Δημοσιευμένα:
Σεπ 22, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
STEAM, Ιστορία των Φυσικών Επιστημών (ΙΦΕ).
Περίληψη
Στην εργασία περιγράφεται μια μεγάλου μεγέθους σχολική δραστηριότητα εμπνευσμένη από την Ιστορία της Φυσικής. Συγκεκριμένα αποδίδονται με αξιοποίηση του STEAM πειράματα του Γαλιλαίου με τα κεκλιμένα επίπεδα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 17. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ STEM
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ανδρεαδέλλης Μ., Κατηφόρη Α., Κομινάτος-Γεννατάς Γ., Μελέτης Ε., Μπάρτζη Χ.-Ε., Ανδρεαδέλλης Μ., & Αρβανίτης Π. (2019). Διδάσκοντας την κίνηση μέσα από την εξέλιξη της Φυσικής. Open Schools Journal for Open Science, 2(1), 460–472. https://doi.org/10.12681/osj.19586
Παλίλης, Β., Πολυζώης, Γ., & Κοκκώνης, Π. Α. (1999). Δυνατότητες και Σχεδιασμός Πολυμέσων για την Χρήση Πολλαπλών Αναπαραστάσεων στην Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Η Χρήση του Ήχου. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 305-310.
Πολυζώης, Γ. (2010). Πεποιθήσεις των νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών σχετικά με τη χρήση της Ιστορίας των Φυσικών Επιστημών (ΙΦΕ) στη διδασκαλία τους.Αδημοσίευτη Διδακτορική διατριβή. 2010. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Σαρδελής, Δ., Κυπριανίδης, Τ. Η Δυναμική των Επιστημονικών Επαναστάσεων. Αθήνα 1983.
Τριανταφυλλόπουλος, Η. Σ. (1999). Η ιστορία της φυσικής: από τον Αριστοτέλη έως το Γαλιλαίο.
Ainsworth, S. (2008). The educational value of multiple-representations when learning complex scientific concepts. Visualization: Theory and practice in science education, 191-208.
Christensen, W. M., & Thompson, J. R. (2012). Investigating graphical representations of slope and derivative without a physics context. Physical Review Special Topics-Physics Education Research, 8(2), 023101.
Crawford, F. S. (1996). Rolling and slipping down Galileo’s inclined plane: Rhythms of the spheres. American Journal of Physics, 64(5), 541-546.
Honey, M., Pearson, G., & Schweingruber, H. (2014). National Academy of Engineering and National Research Council (2014). STEM integration in K-12 education: Status, prospects, and an agenda for research.Washington, DC: National Academies Press. doi, 10, 18612.