Εφαρμογή προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης στις Φυσικές Επιστήμες: Η επίδραση στα κίνητρα των μαθητών/τριών
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια η παιχνιδοποίηση έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ερευνητών και εκπαιδευτικών, ιδίως στην εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε), όπου οι μαθητές/τριες συχνά εκδηλώνουν αρνητικά συναισθήματα. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης εμφανίζει μικτά αποτελέσματα, οδηγώντας τους ερευνητές να διερευνήσουν την προσαρμοστική παιχνιδοποίηση ως εναλλακτική προσέγγιση. Στην παρούσα μελέτη, κατασκευάσαμε ένα προσαρμοστικό περιβάλλον παιχνιδοποίησης το οποίο δοκιμάσαμε σε έξι τάξεις μαθητών/τριών της Γ' δημοτικού. Τα ευρήματα της μελέτης μας παρουσιάζουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα όσον αφορά την αύξηση των κινήτρων και την εμπλοκή των μαθητών/τριών στις Φ.Ε. Η έρευνα αυτή συνεισφέρει πολύτιμες γνώσεις στο σχετικά νέο πεδίο της προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση στις Φ.Ε.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ