Διαχείριση απορριμμάτων: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός ψηφιακού σεναρίου διακλάδωσης (branching scenario) για μαθητές/τριες Δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Στόχος της εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός ψηφιακού Σεναρίου Διακλάδωσης (Branching Scenario) για μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα, το σενάριο αναφέρεται στο πρόβλημα των απορριμμάτων και στα βήματα που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάλληλη διαχείρισή τους, μέσα από τη χρήση των αρχών «9R». Στην ανάπτυξη του σεναρίου εφαρμόζονται τα πέντε στάδια της διαδικασίας ADDIE (Ανάλυση, Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Εφαρμογή, Αξιολόγηση). Για την αξιολόγηση του ψηφιακού Σεναρίου ελήφθησαν συνεντεύξεις από 170 μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τάξεων Β΄,Γ’,Ε’,ΣΤ’ και από τους εκπαιδευτικούς τους, όπως επίσης ποσοτικά δεδομένα από την εφαρμογή του. Τα αποτελέσματα αναμένεται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις μας για την ποιότητα και χρησιμότητά των ψηφιακών σεναρίων διακλάδωσης στη εκπαίδευση για τη διαχείριση απορριμμάτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 19. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ