Μια μαθησιακή ακολουθία για τη διδασκαλία της κληρονομικότητας: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Δημοσιευμένα:
Σεπ 27, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Κληρονομικότητα Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Περίληψη
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για τη διδασκαλία της κληρονομικότητας στο Γυμνάσιο από ομάδα βιοεπιστημόνων-εκπαιδευτικών με υψηλό μορφωτικό επίπεδο. Η αξιολόγηση έγινε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου για κάθε υπο-ενότητα του εκπαιδευτικού υλικού. Στα αποτελέσματα αναδεικνύεται η αξία της ΔΜΑ για τη διδασκαλία αυτού του περιεχομένου και καταγράφονται ελάσσονα προβλήματα που θα ληφθούν υπόψη στον επόμενο κύκλο σχεδιασμού της ΔΜΑ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αθανασίου, Κ. (2015). Διδακτική της βιολογίας. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. Ανασύρθηκε από: https://hdl.handle.net/11419/4794
Ζόγκζα, Β. (2009). Θέματα Διδακτικής της Βιολογίας: Διδασκαλία και Μάθηση βιολογικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Τζιώλη, Μ. (2019). Μια αφήγηση για την εξοικείωση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας με τον νανόκοσμο: η άποψη των Νηπιαγωγών. (Αδημοσίευτη Διπλωματική Εργασία) Ανασύρθηκε από: https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1644
Machová, M., & Ehler, E. (2021). Secondary school students’ misconceptions in genetics: Origins and solutions. Journal of Biological Education, 57(3), 633–646. https://doi.org/10.1080/00219266.2021.1933136
Psillos, D., & Kariotoglou, P. (2016). Iterative design of teaching-learning sequences. Dordrecht, The Netherlands: Springer.
Wondie, K. Y., Endale, Z. M., Abrahim, A. H., Asefa, A. A., Alamneh, A. A., Berihun, B. K., Adamu, B. K., Selamsew, B. A., Kebede, A. A., & Tsega, N. T. (2022). Factors affecting knowledge and attitude towards hybrid problem-based learning curriculum among academicians of the University of Gondar, Northwest Ethiopia. Advances in Medical Education and Practice, Volume 13, 685–695. https://doi.org/10.2147/amep.s368357