Αντιλήψεις φοιτητών σχετικά με έννοιες που αφορούν στα υλικά και τη διαχείρισή τους και οι εμπειρίες τους σχετικά με πρακτικές ανακύκλωσης στο ελληνικό σχολείο
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι αντιλήψεις φοιτητών/τριών, σχετικά με έννοιες που αφορούν στα υλικά και στην διαχείρισή τους. Η έρευνα αποτελεί τμήμα ευρύτερης έρευνας, που αποσκοπεί στη δόμηση ενός διδακτικού μοντέλου για τη διδασκαλία εννοιών Φυσικών Επιστημών και την Καλλιέργεια Σκέψης για τον Κύκλο Ζωής των Υλικών (ΣΚΖΥ) σε εκπαιδευτικούς, οι οποίοι δεν έχουν ισχυρό γνωστικό υπόβαθρο στις Φυσικές Επιστήμες. Ερευνητικό εργαλείο αποτέλεσε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου. Από τα ευρήματα της έρευνας αναδείχτηκαν παρανοήσεις ως προς τις έννοιες που διερευνήθηκαν. Επιπλέον αναδείχτηκαν συσχετίσεις ανάμεσα στο ποσοστό συμμετεχόντων που εφαρμόζουν πρακτικές ανακύκλωσης στην καθημερινή τους ζωή και στο μέγεθος της πόλης όπου κατοικούν ενώ φάνηκε πως οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε πρακτικές ανακύκλωσης όταν φοιτούσαν στο Δημοτικό Σχολείο σε μεγαλύτερο ποσοστό από όλα τα άλλα στάδια της μαθητικής τους ζωής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 2. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ