Climademy: Ακαδημίες εκπαιδευτικών για την κλιματική αλλαγή


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 26, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Κλιματική Αλλαγή Ακαδημίες Εκπαιδευτικών Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Ιωάννης Μεταξάς
Αιμιλία Μιχαηλίδη
Δημήτριος Σταύρου
Αθηνά Γκινούδη
Νίκος Καλυβίτης
Μαρία Κανακίδου
Περίληψη

Το πρόγραμμα Erasmus+ Climademy στοχεύει στην δημιουργία ενός δικτύου με σκοπό την εδραίωση καινοτόμων στρατηγικών και προγραμμάτων για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών πάνω στην κλιματική αλλαγή και στις επιπτώσεις της. Ως μία ακαδημία εκπαιδευτικών θα παρέχει εκπαιδευτικό υλικό στοχευμένο στις ανθρωπογενείς αιτίες τις κλιματικής αλλαγής, τις επιπτώσεις της και βασικά μέτρα βιωσιμότητας που μπορούν να ληφθούν. Η ακαδημία θα συμπεριλαμβάνει την ίδρυση μιας κοινής εικονικής πλατφόρμας (CLAUDI) και τεσσάρων εθνικών κόμβων σε διαφορετικές χώρες. Κατά την διάρκεια των τριών χρόνων του προγράμματος 200 εκπαιδευόμενοι από όλη την Ευρώπη θα εφαρμόσουν τις δραστηριότητας της ακαδημίας εξ αποστάσεως, με φυσική παρουσία αλλά και με συνδυασμό των δύο. Αυτοί οι εκπαιδευόμενοι θα δράσουν ως η βάση για την ανάπτυξη ενός μεγαλύτερου δικτύου εκπαιδευτικών για την διάχυση των στόχων τις ακαδημίας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Λήψεις
Αναφορές
Blonder, R. (2010). The influence of a teaching model in nanotechnology on chemistry teachers' knowledge and their teaching attitudes. Journal of Nano Education, 2(1-2), 67-75. Doi: 10.1166/jne.2010.1004
Hansson, L., Leden. L. and Pendrill, AM. (2019). Contemporary science as context for teaching nature of science: teachers’ development of popular science articles as teaching resource. PhySiCs Education, 54(5), 1-11. Doi: 10.1088/1361-6552/ab194e
Kyndt, E., Gijbels, D., Grosemans, I., & Donche, V. (2016). Teachers’ everyday professional development: Mapping informal learning activities, antecedents, and learning outcomes. Review of Educational Research, 86(4), 1111-1150. Doi: 10.3102/0034654315627864
Loucks-Horsley S., Stiles K. E., Mundry S., Love, N., & Hewson, P. W. (Eds.), (2010), Designing professional development for teachers of science and mathematics, California: Corwin Press
Otto, J,. F. Donges, R. Cremades, A, Bhowmik, R,J. Hewitt, et al (2020), Social tipping dynamics for stabilizing Earth's climate by 2050, Proceedings of the National Academy of Sciences Feb 2020, 117 (5) 2354-2365; DOI: 10.1073/pnas.190057711
Rogoff, B., Callanan, M., Gutiérrez, K. D., & Erickson, F. (2016). The organization of informal learning. Review of Research in Education, 40(1), 356-401. Doi: 10.3102/0091732X16680994
Saxman, L. J., Gupta, P., & Steinberg, R. N. (2010). CLUSTER: University-science center partnership for science teacher preparation. The New Educator, 6(3–4), 280–296. Doi: 10.1080/1547688X.2010.10399606
Sharma, A. (2012). Global climate change: What has science education got to do with it?. Science & Education, 21(1), 33-53. Doi: 10.1007/s11191-011-9372-1