Επαυξημένη πραγματικότητα και πολιτισμική κληρονομιά στην περιβαλλοντική εκπαίδευση


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Νοε 8, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
επαυξημένη πραγματικότητα πολιτισμική κληρονομιά εφαρμογές AR
Γεώργιος Ευθυμίου
Μιχαήλ Ποτσίκας
Κωνσταντίνα Προύσκα
Γεώργιος Κουκούλης
Αικατερίνη Πλακίτση
Περίληψη

Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τη διατήρηση, την ερμηνεία και τη διάδοση της πολιτισμικής κληρονομιάς. Η παρούσα εργασία αποτελεί επισκόπηση των εφαρμογών και των επιπτώσεων της επαυξημένης πραγματικότητας στο πλαίσιο της πολιτισμικής κληρονομιάς και της δράσης “Marble Sustainability Matters II”. Συνδυάζοντας εικονικό περιεχόμενο με πραγματικό κόσμο, το AR ενισχύει τις εμπειρίες των επισκεπτών, διευκολύνει την ιστορική εκπαίδευση και επιτρέπει την εξερεύνηση πολιτισμών που έχουν χαθεί από καιρό. Αυτή η εργασία διερευνά τα πιθανά οφέλη και τις προκλήσεις της εφαρμογής AR στην πολιτισμική κληρονομιά και συζητά τις μελλοντικές κατευθύνσεις για έρευνα και ανάπτυξη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 19. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Chen, P., Liu, X., Cheng, W., & Huang, R. (2017). A review of using Augmented Reality in Education from 2011 to 2016. Innovations in smart learning, 13-18.
Chung, N., Lee, H., Kim, J.-Y., & Koo, C. (2018). The Role of Augmented Reality for Experience-Influenced Environments: The Case of Cultural Heritage Tourism in Korea. Journal of Travel Research, 57(5), 627–643. https://doi.org/10.1177/0047287517708255
Jung, T.H. and Tom Dieck, M.C. (2017), "Augmented reality, virtual reality and 3D printing for the co-creation of value for the visitor experience at cultural heritage places", Journal of Place Management and Development, Vol. 10 No. 2, pp. 140-151. https://doi.org/10.1108/JPMD-07-2016-0045
Palmarini, R., Erkoyuncu, J. A., Roy, R., & Torabmostaedi, H. (2018). A systematic review of augmented reality applications in maintenance. Robotics and Computer-Integrated Manufacturing, 49, 215-228.
Tom Dieck, M. C., & Jung, T. H. (2017). Value of augmented reality at cultural heritage sites: A stakeholder approach. Journal of Destination Marketing & Management, 6(2), 110-117.