Η ένταση του φαινομένου της τυφλότητας απέναντι στα φυτά στους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Δημοσιευμένα:
Σεπ 26, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Τυφλότητα απέναντι στα φυτά Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Στάσεις
Περίληψη
Ενώ υπάρχει αυξανόμενη παγκόσμια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη σημασία των φυτών για το περιβάλλον, οι ερευνητές έχουν συνειδητοποιήσει το φθίνον γενικό ενδιαφέρον για το φυτικό κόσμο και της περιορισμένες γνώσεις σχετικά με τα φυτά, διεθνώς. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει την ένταση του φαινομένου της Τυφλότητας απέναντι στα Φυτά στους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κρίνεται σημαντική η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών για τα φυτικό κόσμο, η ενίσχυση των γνώσεων τους αλλά και η βελτίωση της υπάρχουσας σχολικής εκπαίδευσης για τα φυτά.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 10. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αμπράζης Α. (2021). Καταγραφή των γνώσεων και της βασικής στάσης (Τυφλότητα / Plant Blindness) απέναντι στα Φυτά: Μια διηλικιακή μελέτη του φαινομένου σε εκπαιδευόμενους πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Διδακτορική Διατριβή.
Amprazis, A., & Papadopoulou, P. (2020). Plant blindness: a faddish research interest or a substantive impediment to achieve sustainable development goals? Environmental Education Research, 26(8), 1065-1087.
Borsos É., Borić E. & Patocskai M. (2021). What can be done to increase future teachers’ plant knowledge?, Journal of Biological Education.
Çil, E., & Yanmaz, D. (2017). Determination of pre-service teachers’ awareness of plants. International Electronic Journal of Environmental Education, 7(2), 84-93.
Mak, S. Y., Yip, D. Y., & Chung, C. M. (1999). Alternative conceptions in biology–related topics of integrated science teachers and implications for teacher education. Journal of Science Education and Technology, 8(2), 161–170.
Marcos-Walias, J., Bobo-Pinilla, J., Iglesias, J. D., & Tapia, R. R. (2023). Plant awareness disparity among students of different educational levels in Spain. European Journal of Science and Mathematics Education, 11(2), 234-248.
Prokop, P., & Fančovičová, J. (2023). Enhancing Attention and Interest in Plants to Mitigate Plant Awareness Disparity. Plants, 12(11), 2201.
Torres-Porras, J., & Alcántara-Manzanares, J. (2021). Are plants living beings? Biases in the interpretation of landscape features by pre-service teachers. Journal of Biological Education, 55(2), 128-138.