Εκπαιδευτική αξιοποίηση καινοτόμων πράσινων υλικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση των ιοντικών υγρών


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 24, 2023
Γεώργιος Μιτελούδης
Ευστράτιος Καπότης
https://orcid.org/0000-0001-9941-6548
Θεόδωρος Καρακασίδης
https://orcid.org/0000-0001-9580-0702
Περίληψη

Η ένταξη συγχρόνων επιστημονικών θεωριών και τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ένα διαχρονικό αίτημα και ζητούμενο από ερευνητές και εκπαιδευτικούς. Στην πράξη όμως, υπάρχουν αρκετές δυσκολίες σχετικά με αυτό. Η παρούσα εργασία προσπαθεί να φέρει στο εκπαιδευτικό προσκήνιο μια νέα κατηγορία διαλυτών με «πράσινο» χαρακτήρα, εκπληκτικές ιδιότητες και φιλικές για το περιβάλλον εφαρμογές, τα ιοντικά υγρά. Επιπρόσθετα, αναφέρονται προτάσεις για την ενσωμάτωσή τους στην εκπαίδευση, σε σχολικό ή πανεπιστημιακό επίπεδο.  

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Abid, M. N., & Musa, T. M. (2019). Retrieved June 6, 2023.
Badgujar, K. C., & Bhanage, B. M. (2015). Factors governing dissolution process of lignocellulosic biomass in ionic liquid: Current status, overview and challenges. Bioresource technology, 178, 2-18.
Hernani, H., Mudzakir, A., & Sumarna, O. (2016). Ionic Liquids Material as Modern Context of Chemistry in School. Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 5(1), 63-68.
Hernani, H., Mudzakir, A., & Sumarna, O.. (2017, February). Ionic Liquids as a Basis Context for Developing High school Chemistry Teaching Materials. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 812, No. 1). IOP Publishing.
Mudzakir, A., Hernani, H., Widhiyanti, T., & Sudrajat, D. P. (2017, August). Contribution from philosophy of chemistry to chemistry education: In a case of ionic liquids as technochemistry. In AIP Conference Proceedings (Vol. 1868, No. 1). AIP Publishing.
Pernaa, J., Kämppi, V., & Aksela, M. (2022). Supporting the Relevance of Chemistry Education through Sustainable Ionic Liquids Context: A Research-Based Design Approach. Sustainability, 14(10), 6220.
Unesco. (1997). Educating for a sustainable future: a transdisciplinary vision for concerted action; international conference; Thessaloniki, 8-12 December 1997. Unesco.
Xie, W., & Wang, H. (2021). Grafting copolymerization of dual acidic ionic liquid on core-shell structured magnetic silica: A magnetically recyclable Brönsted acid catalyst for biodiesel production by one-pot transformation of low-quality oils. Fuel, 283, 118893. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2020.118893