Διαμόρφωση σχολικής αυλής με βιοκλιματικά κριτήρια. Η περίπτωση του 27ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός επίδρασης μίας διδακτικής παρέμβασης στις γνώσεις και τις αντιλήψεις μαθητών/μαθητριών ΣT΄ τάξης αναφορικά με τη βιοκλιματική σχολική τους αυλή. Οι 23 συμμετέχοντες/συμμετέχουσες κλήθηκαν αρχικά να ζωγραφίσουν την ιδανική βιοκλιματική αυλή. Ακολούθησε μία παρέμβαση 3 εβδομάδων και κλήθηκαν εκ νέου να ζωγραφίσουν την αυλή. Τα στοιχεία που απεικονίζονταν στα αρχικά και στα τελικά ιχνογραφήματα ταξινομήθηκαν ως προς τη χρήση τους σε 11 κατηγορίες. Η ποιοτική και ποσοτική ανάλυση των δεδομένων ανέδειξε στατιστικά σημαντικές διαφορές σε 5 κατηγορίες. Αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά στο σύνολό τους, ωστόσο προέκυψαν και ενθαρρυντικά στοιχεία, τα οποία δεν μπορούν να αγνοηθούν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 19. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ