Μετασχηματίζοντας ένα εργαστήριο για τον μαγνητισμό σε συμπεριληπτικό παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότητας: Η περίπτωση του Μαγκνίτο


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Oct 2, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Διερεύνηση Συμπερίληψη Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας
Χρήστος Σκραπαρλής
Νάγια Στυλιανίδου
Άγγελος Σοφιανίδης
https://orcid.org/0000-0002-1378-9739
Περίληψη

Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη αλλά και την αξιολόγηση ενός συμπεριληπτικού διερευνητικού Παιχνιδιού Εναλλακτικής Πραγματικότητας, εμπλουτισμένο με στοιχεία Επαυξημένης Πραγματικότητας. Η αξιολόγηση έγινε με συλλογή των δεδομένων σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα και πραγματοποιήθηκε με φύλλο εργασίας πριν και μετά την παρέμβαση. Στην έρευνα συμμετείχαν 65 φοιτητές/φοιτήτριες στο πλαίσιο εργαστηρίου ΦΕ. Τα αποτελέσματα της εν λόγω εργασίας δείχνουν ότι οι φοιτητές/φοιτήτριες παρουσίασαν στατιστικά σημαντική αύξηση στις επιδόσεις τους στο γνωστικό αντικείμενο μέσα από ένα συμπεριληπτικό διαδραστικό παιγνιώδες περιβάλλον μάθησης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 20. ΕΙΔΙΚΗ Ή/ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Καριώτογλου Π., Μολοχίδης Τ., Μπάρμπας Αλ. (2011). Έννοιες Φυσικών Επιστημών ΙΙ και η Διδασκαλία τους – Εργαστηριακό Μέρος. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας, Φλώρινα.
Akçayır, M., & Akçayır, G. (2017). Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educational Research Review, 20, 1-11.
CAST (2021). Universal Design for Learning Guidelines version 2.2. Retrieved from http://udlguidelines.cast.org
Connolly, T., Stansfield, M., Hainey, T., Josephson, J., O’Donovan, A., Ortiz, C. R., ... & Tsvetanova, S. (2008, October). Arguing for multilingual motivation In Web 2.0: Using alternate reality games to support language learning. In Proceedings of the 2nd European Conference on Games Based Learning: ECGBL (p. 95). Sonning Common, UK: Academic Conferences Limited.
Meyer, A., Rose, D.H., Gordon, D.T. (2014). Universal Design for Learning: Theory and Practice, CAST Professional Publishing: Wakefield: MA, USA.
Moseley, A. (2008). An alternative reality for Higher Education? Lessons to be learned from online reality games. Paper presented at ALT-C 2008, Leeds, UK.
Pedaste, M., Mäeots, M., Siiman, L. A., De Jong, T., Van Riesen, S. A., Kamp, E. T., ... & Tsourlidaki, E. (2015). Phases of inquiry-based learning: Definitions and the inquiry cycle. Educational research review, 14, 47-61.
Squire, K., Giovanetto, L., Devane, B., & Durga, S. (2005). Building a self-organizing game-based learning. TechTrends, 49(5).
Stylianidou, N., Sofianidis, A., Manoli, E., & Meletiou-Mavrotheris, M. (2020). “Helping Nemo!”—Using Augmented Reality and Alternate Reality Games in the Context of Universal Design for Learning. Education Sciences, 10(4), 95.