Διδακτική προσέγγιση της παραγωγής ελαιόλαδου σε τεχνολογικό περιβάλλον μάθησης στο Νηπιαγωγείο
Δημοσιευμένα:
Σεπ 26, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
ΤΠΕ Πολιτισμός Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ποιοτική έρευνα που περιλαμβάνει τη σχεδίαση, τη υλοποίηση καθώς και τα αποτελέσματα του σχεδίου διδασκαλίας μας, το οποίο σκοπό είχε οι μαθητές και οι μαθήτριες προσχολικής ηλικίας να έρθουν σε επαφή με τη διαδικασία της ελαιοπαραγωγής με την αρωγή ψηφιακών μέσων και τεχνολογικών περιβαλλόντων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα σχέδιο εφαρμογής που βασίζεται στο διαθεματικό χαρακτήρα του Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου, καθώς περιλαμβάνει στόχους από όλα τα Θεματικά Πεδία. Υπό αυτό το πρίσμα, το κεντρικό ερώτημα στο οποίο καλείται να απαντήσει η έρευνα μας είναι «Πώς γίνεται κατανοητή η διαδικασία της ελαιοπαραγωγής σε ψηφιακό τεχνολογικό περιβάλλον;»
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 8. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), (2021). Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση. Ανακτήθηκε στις 29/11/2022 από: Νέα Προγράμματα Σπουδών - Αρχική σελίδα - Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (iep.edu.gr)
Πασιάς, Γ. Φλουρής Γ., Φωτεινός Δ., ( 2015). Παιδαγωγική και Εκπαίδευση. Αθήνα: Γρηγόρη.
Ρετάλης, Σ. Δ. (2005). Το Θέατρο ως Όχημα Συνεργατικής Μάθησης. Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τμήμα Πληροφορικής. Ανακτήθηκε στις 04/12/2021 από: https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe224.pdf.
Φεσάκης, Γ., & Κωνσταντοπούλου, Α. (2022). Σχεδιασμός τεχνολογικά ενισχυμένων εκπαιδευτικών σεναρίων για την προσχολική εκπαίδευση [Προπτυχιακό εγχειρίδιο]. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις.
Dabbagh, N. (2005). Pedagogical models for E-Learning: A theory-based design framework. International Journal of Technology in Teaching and Learning, 1(1), 25–44.