Οι κατανοήσεις των παιδιών για την έννοια της µεταβλητής κατά την εµπλοκή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες σε υπολογιστικό περιβάλλον
Abstract
Το άρθρο αυτό περιγράφει τις κατανοήσεις οι οποίες αναπτύχθηκαν από πέντε οµάδες συνεργαζόµενων
παιδιών για την έννοια της µεταβλητής, κατά την ενασχόλησή τους µε τις δραστηριότητες µαθηµατικού
µικρόκοσµου βασισµένου σε εργαλεία υπολογιστικής τεχνολογίας. Ποιοτική ανάλυση των δεδοµένων
της έρευνας υποστηριζόµενη και από ορισµένα ποσοτικά δεδοµένα, δείχνει ότι όταν τα παιδιά
εµπλέκονται σε δραστηριότητες και καταστάσεις οι οποίες έχουν νόηµα για αυτά, µπορούν να
αναπτύσσουν κατανοήσεις για ορισµένες πτυχές της έννοιας της µεταβλητής.
Article Details
- How to Cite
-
Κολέτσος Θ. (2025). Οι κατανοήσεις των παιδιών για την έννοια της µεταβλητής κατά την εµπλοκή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες σε υπολογιστικό περιβάλλον . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 442–449. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/8281
- Section
- Articles