2o Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
Articles
Νέες ∆ικτυακές Τεχνολογίες στην Παιδεία: Προκλήσεις, Προϋποθέσεις και Αντίλογος
Ν.-X. Μαρκάτος, Β. Βεσκούκης, Σ. Ρετάλης
Νέες Πρακτικές µε Νέα Εργαλεία στην Τάξη: Κατάρτιση Επιµορφωτών για τη ∆ηµιουργία Κοινοτήτων Αξιοποίησης των ΝΤ στο Σχολείο
Χρόνης Κυνηγός, Νικολέτα Ξένου
Νέα µέσα στη διδασκαλία: Ένα πρόγραµµα συνεργασίας του Πανεπιστηµίου του Mainz µε γυµνάσια της περιοχής του Mainz
Prof. Dr. Friedrich Kron , Dr. Alivisos Sofos
Πτυχές της παιδαγωγικής αξιοποίησης της Τεχνολογίας Ελέγχου στην Σχολική Τάξη
Χρόνης Κυνηγός, Στασινή Φράγκου
Ταξινόµηση των εκπαιδευτικών τεχνολογικών µέσων µε βάση την υποστήριξη που παρέχουν στις φυσικές παρορµήσεις των παιδιών
Α. Πέτρου-Μπακίρη, Γ. Φεσάκης, Φ. Καλαβάσης , Α. ∆ηµητρακοπούλου
Η έννοια της µεταβλητής στον Προγραµµατισµό: δυσκολίες και παρανοήσεις µαθητών του Ενιαίου Λυκείου
Αθανάσιος Τζιµογιάννης, Βασίλης Κόµης
AnimPascal: Ένα Εκπαιδευτικό Περιβάλλον για τη Στήριξη Εισαγωγικών Μαθηµάτων Προγραµµατισµού
Μ. Σατρατζέµη , Κ. Χατζηαθανασίου, Β. ∆αγδιλέλης
Οι περιορισµοί του µοντέλου υπολογισµού Von Neumann στο µάθηµα «ανάπτυξη εφαρµογών σε προγραµµατιστικό περιβάλλον» και τα δίκτυα Petri
Γ. Φεσάκης, Κ. Χαλάτσης, Φ. Καλαβάσης, Α. ∆ηµητρακοπούλου
Τεχνικά και εργονοµικά χαρακτηριστικά των σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής. Μία µελέτη περίπτωσης.
Αθανάσιος Τζιµογιάννης, Ευάγγελος Θεοδώρου
Συνεργασία ετερογενών υποδοµών τηλεδιάσκεψης για υποστήριξη εκπαιδευτικών διαδικασιών υψηλής διαδραστικότητας: Συµβολή από τη πειραµατική λειτουργία των δικτύων τηλεεκπαίδευσης ABL, AV & AW
∆ρ. Γιώργος Μιαούλης, ∆ρ. Χρήστος Σκουρλάς, ∆ρ. Ιωάννης Χάλαρης
ΤΗΛΕΪΣΤΩΡ: Ένα Ελληνικό Ολοκληρωµένο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Συγγραφής, ∆ιαχείρισης και ∆ιάθεσης Μαθηµάτων µέσω του ∆ιαδικτύου
Ι. Φεργαδιώτου, Κ. ∆ούκας, Σ. Τεκές, ∆. Σάµψων
Ποιοτική και Ποσοτική Ανάλυση Κίνησης στο Ελληνικό Σχολικό ∆ίκτυο
Νίκος Αδαµόπουλος , Χρήστος Μπούρας
See Yoursefl IMprove, περιβάλλον παροχής εξατοµικευµένης εξí αποστάσεως εκπαίδευσης.
Αύγουστος Τσινάκος, Κωνσταντίνος Μαργαρίτης
Ο γλωσσικός - πολιτισµικός χρωµατισµός του διαδικτύου ως µέσου αναζήτησης επιµορφωτικού υλικού
∆ηµήτρης Kουτσογιάννης, Φρειδερίκος Bαλετόπουλος, Mιχάλης Γεωργιάδης, Kώστας Nτίνας
Γνωρίζοντας τους αρχαίους και σύγχρονους Ολυµπιακούς Αγώνες µέσα από ένα υπερµεσικό εκπαιδευτικό λογισµικό
Βασίλης Μακράκης, Κυριάκος Παπαδάκης, Μιχάλης Κλεισαρχάκης
Are Web-based Adaptive Educational Systems suitable for constructivist instruction in Ill-Structured Knowledge Domains?
C.M. Papaterpos, T.S. Papatheodorou
On the Implementation of a Multi-Agent System for Computer Based Medical Education
A. G. Triantis, A.D. Kameas, G. Nikiforidis
Towards a generic Multi-Agent Architecture of Computer-Based Medical Education applications
A. G. Triantis, A.D. Kameas, I. D. Zaharakis, G. Kagadis, G. Sakellaropoulos, G. Nikiforidis, P. Pintelas
H Αρχιτεκτονική του Προσαρµοστικού Εκπαιδευτικού Συστήµατος INSPIRE
Κ. Παπανικολάου, Μ. Γρηγοριάδου, Γ. Μαγουλάς, Χ. Κορνιλάκης
Mία περίπτωση χρήσης εικονικού περιβάλλοντος στη διδασκαλία της ιστορίας
Παναγιώτης Κωστάκης, Χρήστος Ράµµος, Σοφία Βούρη, Τάσος Α. Μικρόπουλος
«Αβάκιο», ένα µαθησιακό περιβάλλον βασισµένο σε ψηφίδες λογισµικού
Μ. Κουτλής, Χ. Κυνηγός, Γ. Τσιρώνης, Κ. Κυρίµης, M. ∆εκόλη, Γ. Βασιλείου
ΓΑΙΑ: Ένα ∆ιερευνητικό Εκπαιδευτικό Λογισµικό µε Τρισδιάστατες Πολλαπλές Αναπαραστάσεις
Αθανάσιος Παπαγεωργίου, ∆ηµήτρης Σάµψων, Γιάννης Κωτσάνης, Νίκος ∆απόντες
Σύνθετο Εικονικό Περιβάλλον για τη διδασκαλία Θερµότητας - Θερµοδυναµικής
∆. Ψύλλος, Π. Αργυράκης, Ι. Βλαχάβας, Ε. Χατζηκρανιώτης, Γ. Μπισδικιάν, Ι. Ρεφανίδης, Ι. Λεύκος, Κ. Κοροµπίλης, ∆. Βράκας, Λ. Γάλλος, Ε. Πετρίδου, Ι. Νικολαϊδης
Μεθοδολογία σχεδίασης εκπαιδευτικού λογισµικού ιστορίας και τέχνης µε υποστήριξη βάσης ιστορικών πηγών και διδακτικών σεναρίων
Θ. Κάββουρα, Γ. Τσαγκάνου, ∆. Κούτρα, Γ. Τέλελης, Μ. Γρηγοριάδου, Μ. Σαµαράκου, Χ. Σολοµωνίδου, Κ. Παπαδοπούλου
Εκπαιδευτικό λογισµικό για τη διδασκαλία ορολογίας στο Λύκειο: η περίπτωση της ΛΕΞΙΠΛΟΗΓΗΣΗΣ
Κων/να Οικονόµου , Σπύρος Ράπτης , Γρηγόρης Σταϊνχάουερ
Αξιολόγηση ευχρηστίας λογισµικού υποστήριξης από-απόσταση εκπαίδευσης
Ν. Κ. Τσέλιος, Ν. Μ. Αβούρης, Ε. Φωτόπουλος
Εργαλεία και µεθοδολογίες αξιολόγησης ανοικτών περιβαλλόντων µάθησης
Μαρία Κορδάκη, Νίκος M. Αβούρης, Νίκος K. Τσέλιος
∆ιαµορφωτική αξιολόγηση εικονικού εκπαιδευτικού εργαστηρίου laser
Τάσος Α. Μικρόπουλος, Βασίλης Στρουµπούλης
Μελέτη των µεταγνωσιακών και συνεργατικών χαρακτηριστικών ενός δικτυακού περιβάλλοντος µάθησης
Βασίλης Π. Κόλλιας, Μαρίνα Βλασσά , Νεκτάριος Μαµαλούγκος , Στέλλα Βοσνιάδου
Μοντέλο αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισµικού - Η συµµετοχή του µαθητή ως αξιολογητή
Σ. Μπακογιάννης, Μ. Γρηγοριάδου
Η συµβολή των Νέων Τεχνολογιών στη ∆ιδασκαλία των Φιλολογικών Μαθηµάτων: Ανάλυση Πειραµατικών ∆ιδασκαλιών του έργου «Ο∆ΥΣΣΕΑΣ»
Ι. Αντωνίου , Ε. Γκίκα , Ε. Λαλιώτου , Θ. Τριαντοπούλου
Ένα ανοιχτό εκπαιδευτικό περιβάλλον για τη διδασκαλία θεµάτων από τις κοινωνικές επιστήµες
Φίλιππος ∆εληγιάννης , Νεοκλής Σαρρής, Παναγιώτης Κωστάκης , Χρήστος Ράµµος , Άνθιµος Χαλκίδης
∆ιερεύνηση όψεων της αποτελεσµατικότητας εργαστηριακών ασκήσεων υποστηριζόµενων από Συγχρονικές ∆ιατάξεις σε µαθητές Λυκείου
Γ. Καράνης , Χ. Τσώνος , Γ. Μπισδικιάν , ∆. Ψύλλος
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Ένα ∆ιαθεµατικό Πολυµεσικό Εκπαιδευτικό Λογισµικό
Μαρία Καραβελάκη, Γιώργος Παπαπαναγιώτου, Σταύρος ∆ηµητριάδης
Εκπαιδευτικό λογισµικό για τη µελέτη και τη µοντελοποίηση της θερµικής διαστολής και των αλλαγών φυσικής κατάστασης σωµάτων
Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολοµωνίδου, Μ. Σαµαράκου, Μ. Γρηγοριάδου, ∆. Μητρόπουλος, Α. Ρηγούτσος
Σχεδιασµός διδακτικών παρεµβάσεων για την επίδραση των εικονικών περιβαλλόντων στην αντίληψη του χώρου από παιδιά προσχολικής ηλικίας
Άννα Σαριδάκη , Τάσος Α. Μικρόπουλος
Έννοιες συµβολικής αναπαράστασης και συστηµάτων αναφοράς σε έναν µικρόκοσµο κατασκευής και χρήσης χάρτη.
Χρόνης Κυνηγός, Νικολέτα Γιαννούτσου
Αναπαραστάσεις µαθητών του δηµοτικού για τις νέες τεχνολογίες όπως αναδύονται από τη χρήση εννοιολογικών χαρτών και κειµένων
Ανδρέας Κόλλιας, Αθανασία Μαργετουσάκη, Βασίλης Κόµης, Γιάννης Γουµενάκης
Όψεις της σκέψης των µαθητών κατά τη διεργασία της ανάλυσης προβλήµατος
Βασίλειος Αντωνόπουλος , Γιώργος Κολόµβος , Βασιλική Σπηλιωτοπούλου
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά µε τη φύση του αντικειµένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην Εκπαίδευση
Μαρία Κορδάκη, Βασίλης Κόµης
Αξιολόγηση της επιµόρφωσης των εκπαιδευτικών στα πλαίσια του Έργου Ο∆ΥΣΣΕΑΣ
Παναγιώτης Πολίτης, Πέτρος Ρούσσος , Μιχάλης Καραµάνης , Γιάννης Τσαούσης
Οι απόψεις των καθηγητών του «Οδυσσέα» για τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση
Π. Κυνηγός, ∆. Καραγεώργος, Α. Βαβουράκη , Κ. Γαβρίλης
Απόψεις των Νηπιαγωγών για τη χρήση του υπολογιστή στην πρώτη σχολική ηλικία
Φανή Γκρίτση , Μαρία Καµπεζά , Μαρία Κότσαρη
Investigating second language teachersí knowledge: implications for ICT training
Angeliki Polyzou , Keith C. Postlethwaite
∆ιδασκαλία της Φυσικής µε χρήση Η/Υ στην ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση: Η χρονοφωτογραφία στη διδασκαλία της Μηχανικής
Χρήστος Φανίδης , Θεοφανή Πύρζα
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ Ι∆ΡΥΜΑΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
∆ηµήτρης Κύδρος, Σάκης Πανταζόπουλος, Γιώργος Ναυροζίδης , Βάσω Μαµούδη
Ο YΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ∆ΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ
Άννα Καρύδη Πυρουνάκη
Ένα Εκπαιδευτικό Πακέτο ∆ιδασκαλίας της Στατιστικής για το Λύκειο
Χ. Λίνα , Σ. Αφαντενός , Α. Χατζησταµατίου , Α. ∆ηµάκη , Θ. Καλαµπούκης
Αρχιτεκτονική, Υπηρεσίες και Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Ελληνικού Σχολικού ∆ικτύου
Νίκος Αδαµόπουλος, Πέτρος Γανός, ∆ιονύσης Καραϊσκάκης, Χρήστος Μπούρας, Μιχάλης Παρασκευάς
Collaborative training utilising audio-visual, multilingual, and interface agents’ enabled Virtual Community Servers.
Constantinos Davarakis, George Koutalieris
Εκπαίδευση από Απόσταση σε Θέµατα Πιστοποίησης Ποιότητας
Γιάννης Γαροφαλάκης, Γιάννης Κουτσονίκος, Πηνελόπη Μαρκέλλου, Μαρία Ρήγκου, Σπύρος Συρµακέσης, Αθανάσιος Τσακαλίδης
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΕ∆ΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Αναστασία Β. Παπαβασιλείου, Γεωργίου ∆ηµήτριος, Αλέξανδρος Καράκος
Θεωρίες µάθησης και η εφαρµογή αυτών σε πολυµέσα εκπαιδευτικά πακέτα - Μία πρώτη εκτίµηση -
Αδάµ Λεβέντης, Αναστάσιος Οικονοµίδης