Μια Διαθεματική Διδακτική Πρόταση για τα Διαδικτυακά Ημερολόγια (Blogs)
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζουμε μια διαθεματική διδακτική προσέγγιση των
διαδικτυακών ημερολογίων (Blogs). Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα ο μαθητής καλείται να
ανακαλύψει την γνώση μόνος τους ελάχιστα βοηθούμενος από το διδάσκοντα, μια πρακτική
που τον προετοιμάζει να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της κοινωνίας της πληροφορίας.
Στόχος της συγκεκριμένης προσέγγισης είναι η επίτευξη πολλαπλών παιδαγωγικών οφελών
σε γνωστικά αντικείμενα όπως η Πληροφορική, η Αγγλική Γλώσσα, η Νεοελληνική Γλώσσα
(Έκφραση-Έκθεση).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Δαβράζος Γ. (2023). Μια Διαθεματική Διδακτική Πρόταση για τα Διαδικτυακά Ημερολόγια (Blogs) . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 553–558. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/5907
- Ενότητα
- Articles