5ο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής
Articles
Αλληλεπίδραση πρότερης γνώσης και κατανόησης δομημένου κειμένου Πληροφορικής
Γ. Τσαγκάνου, Μ. Γρηγοριάδου
Αναπτύσσοντας και Αξιολογώντας Εκπαιδευτικό Υλικό που βασίζεται στο ECLiP για Εισαγωγικά Μαθήματα Προγραμματισμού
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, A. Γόγουλου
Ανάπτυξη Διαδραστικής Εφαρμογής για τη Διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Δημοτικό με Χρήση του Προγράμματος Scratch, βασισμένη σε Rubrics Αξιολόγησης και Αυτο-αξιολόγησης
I. Κοσμοπούλου, X. Φλώρου, Αικ. Μπαγιάτη, Η. Χούστης
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Μάθημα Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γενικού Λυκείου Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον
Ν. Ιωαννίδης, Χ. Κοίλιας, E. Κανίδης, Σ. Δουκάκης, Κ. Πατριαρχέας
Αξιοποίηση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική εκπαίδευση
Κ. Γλέζου, Μ. Γρηγοριάδου, Ν. Κωνσταντίνου
Χρήση της Συνεργατικής Μεθόδου Jigsaw για τη Mάθηση Βασικών Εννοιών Γλωσσών Προγραμματισμού
Μ. Κορδάκη, Χ. Σιέμπος
Διδακτική Αλγορίθμων και Συνεργατικό Περιβάλλον Μάθησης: Μελέτες και συμπεράσματα
Ε. Βογιατζάκη, Ν. Αβούρης
Διδασκαλία Πληροφορικής Γυμνασίου με Δημοσίευση Υποστηρικτικού Υλικού στο Διαδίκτυο. Η Παιδαγωγική Διάσταση
Α. Τσαγκατάκης, Ε. Ζωγόπουλος
Εφαρμογές του SCRATCH στη διδασκαλία της Πληροφορικής
Γ. Φεσάκης, Tσ. Καράκιζα, E. Γουλή, Κ. Γλέζου, A. Γόγουλου
Εφαρμογή του διδακτικού μικρόκοσμου Scratch σε μαθητές Γ΄ Τάξης Δημοτικού
Ι. Κοσμοπούλου, Χ. Φλώρου, Αικ. Μπαγιάτη, Η. Χούστης
Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για τη διδασκαλία παράλληλης κατανεμημένης επεξεργασίας: μια επισκόπηση
K. Τ. Δελησταύρου, Κ. Γ. Μαργαρίτης
Ένα παιχνίδι σε υπολογιστή για τη μάθηση στοιχειωδών αρχών του δυαδικού συστήματος από αρχάριους
M. Κορδάκη, Σ. Σικινιότης, Χ. Κάπρος
Επίδραση της Μορφής των Ερωτήσεων στην Αξιολόγηση της Κατανόησης Κειμένου Πληροφορικής
Α. Γασπαρινάτου, Μ. Γρηγοριάδου
Επίλυση Προβλήματος σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Γ. Φεσάκης, Ε. Γουλή, Ε. Μαυρουδή
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Χαρακτηριστικά και Προτιμήσεις
Ι. Μπέλλου, Α. Λαδιάς, Τ. Α. Μικρόπουλος
Eπιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: ποια είναι τα επόμενα βήματα;
Μ. Γρηγοριάδου, Β. Δαγδιλέλης, Χ. Ζαγούρας, Β. Κόμης, Α. Τζιμογιάννης
Η Διδασκαλία της Πληροφορικής Υγείας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Προσεγγίσεις, Τάσεις και Προοπτικές
Μ.Α. Σταμούλη, Χ. Μπαλής, Ι. Αποστολάκης
Μελέτη Αξιολόγησης Εναλλακτικής Επιμορφωτικής Προσέγγισης Εισαγωγής στον Προγραμματισμό σε Logo
Κ. Γλέζου, Μ. Γρηγοριάδου
Μελέτη των αναπαραστάσεων μαθητών της Γ’ Λυκείου για την έννοια του πίνακα χρησιμοποιώντας την ταξινομία SOLO
Ε. Βραχνός, Α. Τζιμογιάννης
Μία Πρόταση Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: ‘Πρόσωπο με Πρόσωπο’, από Απόσταση ή Δημιουργική Σύνθεση των Δύο;
Π. Μαλλιάρα, Κ. Παπανικολάου
Μοντέλο Εκπαιδευόμενου ως εργαλείο αναστοχασμού για μαθητές Γυμνασίου
Κ. Παπανικολάου, M. Τζελέπη
Πιστοποίηση Εκπαιδευτικών σε Γνώσεις και Δεξιότητες Πληροφορικής: Προκαταρκτική έρευνας
Χ. Χριστακούδης, Γ. Ανδρουλάκης, Χ. Ζαγούρας
Σχεδιάζοντας δραστηριότητες ρομποτικής για μαθητές Γυμνασίου
Σ. Φράγκου, Μ. Γρηγοριάδου, Κ. Παπανικολάου
Σχέδιο μαθήματος για διδασκαλία της δομής «Όσο» και της έννοιας του Ατέρμονος Βρόχου με χρήση του Scratch
Δ. Χασανίδης, Θ. Μπράτιτσης
Σημασιολογική Ανάλυση Κειμένων Πληροφορικής Βασισμένη σε Γνωστικό Μοντέλο Κατανόησης Κειμένου με Χρήση Εννοιολογικής Χαρτογράφησης
Π. Μπλίτσας, Μ. Γρηγοριάδου, Ι. Σπανός
Συγκριτική Μελέτη των Εκπαιδευτικών Προγραμματιστικών Περιβαλλόντων BlueJ & jGRASP
Μ. Σατρατζέμη, Σ. Ξυνόγαλος
Συνθετικά μοντέλα στην κατανόηση της μεταβλητής και της εντολής απόδοσης τιμής στον Προγραμματισμό
Δ. Δουκάκης, Μ. Γρηγοριάδου
Tα Βιβλία της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΕΠΑ.Λ.)
Π. Aναγνώστου, Α. Grigorof, Μ. Μπατσωλάκη