Αποσφαλμάτωση με το Scratch
Περίληψη
Καθώς οι μαθητές μαθαίνουν να προγραμματίζουν θεωρείται δεδομένο πως θα υπεισέρθουν λάθη στον κώδικά τους, τα οποία προκαλούνται από παρανοήσεις τους, που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω διδασκαλίας (McCauley et al., 2008). Η αναζήτηση και διόρθωση λαθών σε ένα πρόγραμμα ονομάζεται αποσφαλμάτωση (debugging) και είναι μια σημαντική μεταγνωστική δεξιότητα για την επίλυση προβλημάτων μέσω προγραμματισμού (Κόμης, 2005, σ. 94). Η διδασκαλία της μεθόδου της αποσφαλμάτωσης είναι ο σκοπός της διδακτικής παρέμβασης που περιγράφεται σε αυτή την εργασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Articles