Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή
Περίληψη
H αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογικών μέσων ως παιδαγωγικά εργαλεία, βρίσκεται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής έρευνας τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με αυτήν, η αξιοποίηση των οπτικών διδακτικών υλικών (εννοιολογικοί χάρτες, βίντεο, εικόνες, διαφάνειες παρουσιάσεων και infographics) έχει αποτελέσει αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος, καθώς στο πλαίσιο της εκπαίδευσης αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για τη μάθηση. Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, αναπτύχθηκε ένα διδακτικό υλικό για διδασκαλία στην Κλιματική Αλλαγή με επίκεντρο το Infographic, και στη συνέχεια ακολούθησε η αξιολόγηση αυτού από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει πως οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τις δυνατότητες κατανόησης ταυτόχρονα όμως, και τους περιορισμούς ως προς τη διερεύνηση που προσφέρουν τα διαφορετικά είδη Infographics και οι αναπαραστάσεις που αξιοποιήθηκαν.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εργασίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Φοιτητριών
- Κατηγορίες