Διαχωρισμός και Συσχέτιση Θεωρητικών Ιδεών και Εργαστηριακών Τεκμηρίων κατά τη Διερευνητική Διδασκαλία-Μάθηση
Περίληψη
Στην εργασία εξετάζουμε εμπειρικά και ποιοτικά την εξέλιξη της διαφοροποίησης και συσχέτισης των επιστημονικών ΙΔΕΩΝ που εμπλέκονται σε φαινόμενα πλεύσης-βύθισης, με τα ΤΕΚΜΗΡΙΑ που προκύπτουν από τις παρεμβάσεις εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών σε σχετικούς με την πλεύση-βύθιση εργαστηριακούς ΚΟΣΜΟΥΣ. Οι ΚΟΣΜΟΙ αυτοί οργανώθηκαν διδακτικά με στόχο την εξοικείωση των φοιτητών στη Στρατηγική Ελέγχου Μεταβλητών (ΣΕΜ), κατά τη διερεύνηση. Τα αποτελέσματα δείχνουν τόσο τα μαθησιακά εμπόδια που ορθώνονται από την εμπειρική/ διαισθητική ταύτιση ΙΔΕΩΝ-ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ, όσο και πρόσφορους δρόμους αποκατάστασης της επιστημονικά αποδεκτής σχέσης τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Τσελφές, Β. (2002). Δοκιμή και Πλάνη: Το εργαστήριο στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, Νήσος, Αθήνα.
Hacking, I. (1992). The self – vindication of the laboratory sciences. In A. Pickering (Ed.), Science as practice and culture. Chicago: The University Chicago Press.
Radder, H. (1996), In and about the world. New York: State University Press.
Whitehead A. N. (1929). Process and Reality. Cambridge University Press.
Zoupidis, A., Tselfes, V. & Kariotoglou, P. (2021). Preservice early childhood teachers’ beliefs that influence their intention to use inquiry-based learning methods. International Journal of Early Years Education, https://doi.org/10.1080/09669760.2021.1890552