Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων μη Τυπικής Εκπαίδευσης σε Έννοιες και Φαινόμενα Μαγνητισμού για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Περίληψη
Ο μαγνητισμός, ένα φαινόμενο που διέπει την καθημερινότητά μας, συχνά παρουσιάζει δυσκολίες στην κατανόηση των μαθητών λόγω των αφηρημένων και σύνθετων εννοιών που τον διέπουν. Στην εργασία παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να σχεδιαστούν και να αναπτυχθούν δραστηριότητες μη – τυπικής εκπαίδευσης για την εισαγωγή των μαθητών της Β' Λυκείου ενός science club σε έννοιες και φαινόμενα του μαγνητισμού. Κεντρικός στόχος είναι ο διδακτικός μετασχηματισμός του γνωστικού αντικειμένου του μαγνητισμού, με σκοπό τη δημιουργία ενός διερευνητικού περιβάλλοντος μάθησης. Η εφαρμογή θα ολοκληρωθεί με μία επίσκεψη στο Εργαστήριο Μαγνητισμού & Μαγνητικών Υλικών του Τμήματος Φυσικής, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να φέρουν εις πέρας πειράματα σχετικά με τις έννοιες που μελέτησαν, αλλά και να γνωρίσουν ένα ερευνητικό κέντρο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση