Τα Κουίζ ως Εργαλεία Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και ως Εργαλεία Αύξησης της Παραγωγικότητας

Δημοσιευμένα:
Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Η διάρκεια του εργαστηρίου μπορεί να προσαρμοσθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του προγρ΄αμματος
Περίληψη
Η αξιοποίηση των quiz στη μαθησιακή διαδικασία παρέχει πολλαπλά οφέλη τα οποία συνοψίζονται στη γρήγορη και αποτελεσματική ανάδραση κατά τη διαδικασία του μαθήματος ούτως ώστε να γίνεται στοχευμένη διαμορφωτική ανατροφοδότηση, στην αποτελεσματικότερη σύνδεση των μαθητών και μαθητριών με τη μαθησιακή διαδικασία και στη διεκπεραίωση της εργασίας στο σπίτι από περισσότερους μαθητές και μαθήτριες. Στο εργαστήριο θα παρουσιαστούν τα οφέλη από την ένταξη των quiz στον σχεδιασμό των μαθημάτων και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν στη δημιουργία quiz με τα λογισμικά Kahoot, Quizizz και Plickers, το κάθε ένα από τα οποία ενδείκνυται να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετική περίπτωση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Αναφορές
Aljaloud, A., Gromik, N., Billingsley, W., & Kwan, P. (2015, January). Research trends in student response systems: A literature review. International Journal of Learning Technology, 10(4), 313-325. https://doi.org/10.1504/IJLT.2015.074073
Aslanidis, T. (2021). The attitudes and the perceptions towards the subject and the science of Physics, of the students attending the 1st grade of Lyceum in Cyprus Public Schools. Aristotle University of Thessaloniki. http://dx.doi.org/10.12681/eadd/50024
Gülnar, Ö. (2021). Time Spent on Homework and Academic Achievement: A Meta-analysis Study Related to Results of TIMSS. Psicología Educativa, 28(1), 13-21. https://doi.org/10.5093/psed2021a30
Metwally, A. H. (2021). Does Gamifying Homework Influence Performance and Perceived Gameful Experience? Sustainability, 13(9). https://doi.org/10.3390/su13094829
Nadeem, N., & Alfalig, H. (2020). Kahoot! Quizzes: A Formative Assessment Tool to Promote Students' Self-Regulated Learning Skills. Journal of Applied Linguistics and Language Research, 7(4), 1-20. https://www.jallr.com/index.php/JALLR/article/view/1117
Zamzami Zainuddin, M. S. (2020, February). The role of gamified e-quizzes on student learning and engagement: An interactive gamification solution for a formative assessment system. Computers & Education, 145. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103729