Διδασκαλία και Μάθηση της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών στο Φαινόμενο της Ταλάντωσης με την Χρήση Προβλήματος Ανοιχτού Τύπου
Περίληψη
Η εργασία αυτή αφορά τον σχεδιασμό, εφαρμογή και αξιολόγηση συγκριτικά δύο διαφορετικών προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών (ΣΕΜ) κάνοντας χρήση Ανοιχτών Προβλημάτων (ΑΠ) στο φαινόμενο των ταλαντώσεων, με την διδασκαλία της Ομάδας Έγκυρων Πειραμάτων (ΟΕΠ) να επικεντρώνεται στην υποδεξιότητα IN (Interpreting) κάνοντας χρήση μόνο έγκυρων πειραμάτων και της Ομάδας Μη-Έγκυρων Πειραμάτων (ΟΜΕΠ) στην υποδεξιότητα UN (Understanding) και με μη έγκυρα πειράματα. Η εφαρμογή πραγματοποιήθηκε σε συνολικά 24 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου. Οι μαθητές της ΟΕΠ και ΟΜΕΠ, μετά το πέρας της διδασκαλίας, ενώ βρέθηκαν ικανότεροι στις υποδεξιότητες χαμηλότερου επιπέδου, συνέχιζαν να παρουσιάζουν δυσκολίες στην ανωτέρου επιπέδου υποδεξιότητα UN.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση