Διαπραγμάτευση της Κλιματικής Αλλαγής ως Κοινωνικοεπιστημονικού Ζητήματος από Μαθητές/-τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη
Η κλιματική αλλαγή (ΚΑ) αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικοεπιστημονικό ζήτημα (ΚΕΖ) που απαιτεί ανάληψη δράσης για την αντιμετώπιση και προσαρμογή στις επιπτώσεις της. Ωστόσο, η διδασκαλία της ΚΑ ως ΚΕΖ είναι περιορισμένη ιδιαίτερα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της εργασίας είναι να μελετηθεί το περιεχόμενο των διλημμάτων μαθητών/τριων δημοτικού σχετικά με προτεινόμενες λύσεις της ΚΑ. Στην έρευνα συμμετέχουν 11 μαθητές/τριες Ε’ τάξης, οι οποίοι αφού εξοικειώθηκαν με έννοιες επιστημονικού περιεχομένου, διατύπωσαν και ανέλυσαν τα διλήμματα τους. Δεδομένα συλλέχθηκαν από τα φύλλα εργασίας των μαθητών/τριων. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μαθητές/τριες θίγουν διλήμματα εστιάζοντας σε ποικίλα θέματα όπως προσωπικές συνήθειες, κοινωνικές, ηθικές πτυχές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες