Σχολεία Ανοικτά στην Προστασία του Κλίματος και την Εξοικονόμηση Ενέργειας, 2017-2019, Βερολίνο-Αθήνα
Περίληψη
Τη διετία 2017-2019 σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και αξιολογήθηκε το πρόγραμμα Σχολεία ανοικτά στην προστασία του κλίματος και στην εξοικονόμηση ενέργειας, 2017-2019, Βερολίνο-Αθήνα με στόχευση την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών, της ευρύτερης σχολικής κοινότητας και την τοπικής κοινωνίας, καθώς και τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας στα σχολικά κτίρια. Συμμετείχαν 72 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου της Αθήνας, 198 εκπαιδευτικοί και 3.000 μαθητές/τριες. Για τις ανάγκες του προγράμματος διαμορφώθηκε και αξιοποιήθηκε στα σχολεία μία μεθοδολογία 10 βημάτων, αγοράστηκε και διακινήθηκε εξοπλισμός για πειραματισμό στα σχολεία, πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές δράσεις με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξη και υποστήριξη των εκπαιδευτικών. Υλοποιήθηκε τέλος έρευνα με ποσοτικού και ποιοτικού τύπου δεδομένα που ανέδειξαν την επίδραση του προγράμματος στους εμπλεκόμενους ανθρώπινους πόρους και τελικά προέκυψε ένας όγκος δεδομένων, αναλύσεων, ερμηνειών και προτάσεων προς εκμετάλλευση από τον Δήμο. Στην εργασία παρουσιάζεται η στοχοθεσία του προγράμματος, η φιλοσοφία του, τα βασικά καινοτομικά στοιχεία του όπως η προτεινόμενη μεθοδολογία και καλές πρακτικές, καθώς και κάποια βασικά αποτελέσματα από την έρευνα που ακολούθησε το πρόγραμμα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες