Σχεδιασμός και Υλοποίηση STEM Διδακτικών Ενοτήτων για την Κλιματική Εκπαίδευση Μαθητών/τριών
Περίληψη
Το πρόγραμμα ΧΧΧ ανταποκρίνεται στην ανάγκη για μια ενοποιημένη προσέγγιση STEM διδασκαλίας στον απόηχο της όξυνσης της κλιματικής αλλαγής. Σε μια πρώτη φάση, οκτώ εκπαιδευτικοί φυσικών επιστημών (4 φυσικοί και 4 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης) συνεργάζονται με ερευνητές της διδακτικής των φυσικών επιστημών και της κλιματικής επιστήμης για να αναπτύξουν STEM ενότητες για την κλιματική αλλαγή. Σε μια δεύτερη φάση, 27 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν αυτό το υλικό με την υποστήριξη μεντόρων για την προώθηση της ανάπτυξης μιας ταυτότητας STEM διδασκαλίας μέσω συμβουλευτικής καθοδήγησης. Το ΧΧΧ στοχεύει να παρέχει πληροφορίες σχετικά με αποτελεσματικά πλαίσια και εμπειρίες για την ανάπτυξη ταυτότητας STEM διδασκαλίας εστιάζοντας στην εκπαίδευση για το κλίμα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες