ΘΕΑΝΩ: Μελέτη της Ενσωμάτωσης της Τέχνης για την Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες
Περίληψη
Η ενσωμάτωση της Τέχνης στη διδασκαλία και μάθηση Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) είναι μια προσέγγιση η οποία δύναται να επιφέρει ποικίλα μαθησιακά οφέλη αλλά και να αξιοποιήσει τις πολιτισμικές προσλαμβάνουσες των μαθητών. Η παρούσα μεταδιδακτορική έρευνα στοχεύει στη μελέτη των αντιλήψεων και πρακτικών μελλοντικών εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση δύο μορφών Τέχνης στη διδασκαλία ΦΕ: τη δημιουργική γραφή και του θεάτρου. Η πραγμάτωση του εμπειρικού μέρους της έρευνας θα γίνει στα πλαίσια προπτυχιακού ακαδημαϊκού μαθήματος Διδακτικής των ΦΕ των μελλοντικών εκπαιδευτικών, όπου οι συμμετέχοντες/ουσες θα πειραματιστούν στη συγγραφή κειμένων και δραματοποιήσεις. Η ποιοτική ανάλυση των συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων, αλλά και η πολυτροπική ανάλυση των τεχνουργημάτων των εκπαιδευτικών προσδοκάται να αναδείξει πτυχές για τον σχεδιασμό STEAM προγραμμάτων εκπαίδευσης μελλοντικών εκπαιδευτικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες