Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων για τη Διαπραγμάτευση Ζητημάτων της Επιστήμης Υλικών σε Περιβάλλοντα Άτυπης Μάθησης


Δημοσιευμένα: Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
άτυπες μορφές μάθησης επικοινωνία επιστήμης επιστήμη υλικών
Μαρία Γαβαλά
Ελένη Μποτζάκη
Αργύρης Νιπυράκης
Δημήτρης Παπάζογλου
Δημήτρης Σταύρου
Περίληψη

Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας σειράς δραστηριοτήτων που αφορούν τη διαπραγμάτευση ζητημάτων από τον τομέα της επιστήμης υλικών, με στόχο την εφαρμογή τους σε περιβάλλοντα άτυπης μάθησης. Η έρευνα διεξάγεται στο πλαίσιο του προγράμματος MaSCot, που στοχεύει στην ανάπτυξη προγραμμάτων εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και επιστημόνων στη δημιουργία ουσιαστικών επιστημονικών μαθησιακών εμπειριών σε περιβάλλοντα εκτός σχολείου. Στη παρούσα έρευνα θα παρουσιαστεί ο διδακτικός μετασχηματισμός και οι θεμελιώδεις έννοιες των εφαρμογών από το πεδίο της επιστήμης υλικών, καθώς και οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται για την επικοινωνία των εξελίξεων του τομέα της επιστήμης υλικών σε μαθητές/τριες σε χώρους άτυπης μάθησης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Achiam, M. F. (2013). A content-oriented model for science exhibit engineering. International Journal of Science Education, Part B, 3(3), 214-232. https://doi.org/10.1080/21548455.2012.698445
Berg, T. B., Achiam, M., Poulsen, K. M., Sanderhoff, L. B., & Tøttrup, A. P. (2021). The Role and Value of Out-of-School Environments in Science Education for 21st Century Skills. Frontiers in Education, 6. https://doi.org/10.3389/feduc.2021.674541
Besley, J. C., & Tanner, A. H. (2011). What science communication scholars think about training scientists to communicate. Science Communication, 33(2), 239–263. https://doi.org/10.1177/1075547010386972
Duit, R., Gropengießer, H., Kattmann, U., Komorek, M., & Parchmann, I. (2012). The model of educational reconstruction–A framework for improving teaching and learning science. In D. Jorde & J. Dillon (Eds.), Science education research and practice in Europe: Retrospective and prospective (pp. 13– 37). Springer
Ehrler, B. (2022). Unleashing the power of materials science for a sustainable future. Matter, 5(8), 2386–2389. https://doi.org/10.1016/j.matt.2022.05.041
Schwan, S., Grajal, A., & Lewalter, D. (2014). Understanding and engagement in places of science experience: science museums, science centers, zoos, and aquariums. Educational Psychologist, 49(2), 70–85. https://doi.org/10.1080/00461520.2014.917588
Souza, V. M., Bonifácio, V., & Rodrigues, A. V. (2022). School Visits to Science Museums: A framework for analyzing teacher practices. Journal of Science Teacher Education, 34(4), 329–351. https://doi.org/10.1080/1046560x.2022.2103010
Woods-Townsend, K., Christodoulou, A., Rietdijk, W., Byrne, J., Griffiths, J. B., & Grace, M. M. (2015). Meet the Scientist: The value of short interactions between scientists and students. International Journal of Science Education Part B, 6(1), 89–113. https://doi.org/10.1080/21548455.2015.1016134