Εκπαίδευση για την Κλιματική Αλλαγή μέσα από STEM Δραστηριότητες

Δημοσιευμένα:
Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικά σενάρια επαυξημένη πραγματικότητα κλιματική εκπαίδευση STEM δραστηριότητες τεχνητή νοημοσύνη
Περίληψη
Το εργαστήριο παρουσιάζει καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και διδακτικές προσεγγίσεις για την κλιματική εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες θα αλληλεπιδράσουν με εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και επαυξημένης πραγματικότητας, πειραματικές δραστηριότητες με μικρο-υπολογιστικά συστήματα, παιχνίδια ρόλων, εκπαιδευτικά παιχνίδια και προσομοιώσεις δωματίων διαφυγής. Στόχος είναι η ανάδειξη καλών πρακτικών που απαντούν στην ανάγκη κλιματικού γραμματισμού των μαθητών/τριών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Almasri, F. (2024). Exploring the impact of artificial intelligence in teaching and learning of science: A systematic review of empirical research. Research in Science Education, 54(5), 977-997. https://doi.org/10.1007/s11165-024-10176-3
Cheng, K. H., & Tsai, C. C. (2013). Affordances of augmented reality in science learning: Suggestions for future research. Journal of science education and technology, 22, 449-462. https://doi.org/10.1007/s10956-012-9405-9
Gaydos, M. J., & Squire, K. D. (2012). Role playing games for scientific citizenship. Cultural Studies of Science Education, 7, 821-844. https://doi.org/10.1007/s11422-012-9414-2
Laherto, A., & Rasa, T. (2022). Facilitating transformative science education through futures thinking. On the Horizon: The International Journal of Learning Futures, 30(2), 96-103. https://doi.org/10.1108/OTH-09-2021-0114
Tortosa, M. (2012). The use of microcomputer based laboratories in chemistry secondary education: Present state of the art and ideas for research-based practice. Chemistry Education Research and Practice, 13(3), 161-171. https://doi.org/10.1039/C2RP00019A