Εισαγωγή Τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης σε Πειραματική Διαδικασία στις Φυσικές Επιστήμες σε Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη σχεδιάζει να διερευνήσει τις πιθανές επιδράσεις της χρήσης του ChatGPT στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς. Μέσω πειραματικού σχεδιασμού, θα συγκριθεί η διδασκαλία χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, με τη διδασκαλία που θα ενσωματώνει το ChatGPT για την κατανόηση του ηλεκτρισμού. Η έρευνα θα εξετάσει τις αρχικές και τελικές στάσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση αυτής της εφαρμογής παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και την επίδρασή της στην κατανόηση εννοιών από το χώρο των φυσικών επιστημών. Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα θα προσδιορίσουν την επίδοση των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην κατανόηση εννοιών από τον ηλεκτρισμό, και ενδεχομένως μία θετική στάση και ένα ενισχυμένο ενδιαφέρον για τις φυσικές επιστήμες γενικότερα μέσω της αξιοποίησης της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες