Αξιολόγηση Πηγών Πληροφόρησης Σχετικά με Ζητήματα Κλιματικής Αλλαγής από Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη
Η Κλιματική Αλλαγή αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα γεγονός που συχνά οδηγεί στη διάδοση αμφιλεγόμενων πληροφοριών και μύθων. Συνεπώς, ανακύπτει η ανάγκη τα άτομα να μπορούν να αξιολογούν αυτές τις πληροφορίες και πηγές πληροφόρησης ώστε να λαμβάνουν ενήμερες αποφάσεις και να σχεδιάζουν αποτελεσματικές λύσεις. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικού υλικού για την καλλιέργεια δεξιοτήτων αξιολόγησης πληροφοριών σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετέχουν 16 φοιτητές/τριες ΠΤΔΕ στους οποίους εφαρμόζεται με τη μορφή διδακτικού πειράματος το υλικό που έχει αναπτυχθεί. Δεδομένα συλλέγονται από τις ηχογραφήσεις των συναντήσεων κατά τη διάρκεια εφαρμογής του υλικού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση