Διαλεκτική Συσχέτιση Παιχνιδιού και STEM στην Προσχολική Εκπαίδευση: Παράδειγμα Εφαρμογής ενός Εκπαιδευτικού Πειράματος
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια η ενοποιημένη διεπιστημονική προσέγγιση STEM αποτελεί μέρος της εκπαιδευτικής καθημερινότητας στην προσχολική εκπαίδευση. Συγχρόνως, το παιχνίδι έχει αναγνωριστεί ως δυναμικό μέσο ανάπτυξης του παιδιού και σημαντικό εργαλείο μάθησης. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα αρχικά αποτελέσματα από την εφαρμογή ενός εκπαιδευτικού πειράματος, που πραγματοποιήθηκε με 5 εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας. Σε συνεργασία με την ερευνήτρια σχεδίασαν και υλοποίησαν δραστηριότητες στοχεύοντας την επίτευξη της ισορροπημένης σύζευξη μεταξύ STEM μάθησης και παιχνιδιού. Μέσα από την ανάλυση βιντεοσκοπήσεων κατά των σχεδιασμό και υλοποίηση δραστηριοτήτων, τις ομάδες εστίασης αλλά και τις stimulated recall interviews παρουσιάζονται οι τρόποι επίτευξης της διαλεκτικής αυτής συσχέτισης στην πράξη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες