Η Ηθική Ευαισθησία Μαθητών/τριών Δημοτικού και Γυμνασίου απέναντι σε Ζητήματα Αειφορίας των Διατροφικών Συστημάτων
Περίληψη
Η εστίαση στην ηθική σκέψη των καταναλωτών/τριών ως προς τη διατροφή πρέπει να αντιμετωπίζεται ως βασική πτυχή της εκπαίδευσης για την αειφορία, προκειμένου να προωθούνται αποτελεσματικότερα αειφόρες διατροφικές συμπεριφορές. Η παρούσα έρευνα διερευνά τον βαθμό στον οποίο 849 μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναγνωρίζουν μια σειρά ηθικών ζητημάτων που ανακύπτουν εντός του διατροφικού συστήματος (ηθική ευαισθησία). Στους/στις συμμετέχοντες/ουσες διανεμήθηκε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων/ουσών βρέθηκε πως αντιλαμβάνεται τα διατροφικά ζητήματα που ενυπάρχουν στη λειτουργία των διατροφικών συστημάτων, ωστόσο, η ικανότητα αυτή ήταν πιο περιορισμένη στους/στις μαθητές/τριες Δημοτικού και σε ορισμένες μεταβλητές του περιβαλλοντικού πυλώνα της αειφορίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση