Μοντελοποίηση και Μαθησιακές Δεξιότητες 21ου αιώνα: Αποτίμηση Διδακτικής Παρέμβασης στη Διαβροχή
Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερευνά την κατανόηση που αναπτύσσουν μαθητές της Β’ Γυμνασίου για την έννοια και τα χαρακτηριστικά των μοντέλων, καθώς και την επίγνωσή τους για την ενίσχυση των μαθησιακών τους δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, μετά από την συμμετοχή τους σε διδακτική παρέμβαση βασισμένη σε δραστηριότητες μοντελοποίησης. Οι μαθητές οικοδομούν και χρησιμοποιούν μοντέλα για τη μελέτη φαινομένων διαβροχής, αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας, συνεργασίας και επικοινωνίας. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων που επικεντρώνονται στα μοντέλα και στις μαθησιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα, τα οποία συμπληρώθηκαν πριν και μετά τη διδακτική παρέμβαση. Η ανάλυση των δεδομένων αποκαλύπτει σημαντικά ευρήματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση