Κοινωνικό-Επιστημονικά Ζητήματα στα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών
Περίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει αν προωθούνται Κοινωνικό-Επιστημονικά Ζητήματα στα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των Φυσικών Επιστημών (2021) για τη πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αν ναι, τι κυρίως αφορούν. Μέσα από Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου διαπιστώσαμε την ύπαρξη κοινωνικό-επιστημονικών ζητημάτων στα Αναλυτικά Προγράμματα, με επικρατέστερη την κατηγορία των περιβαλλοντικών ζητημάτων για την πρωτοβάθμια και την ανώτερη δευτεροβάθμια και ζητήματα που αφορούν την ενέργεια και τη διαχείριση των φυσικών πόρων στην κατώτερη δευτεροβάθμια. Συνολικά εντοπίστηκαν 457 θέματα ΚΕΖ στο σύνολο των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών των Φυσικών Επιστημών που μελετήσαμε, με τα γνωστικά αντικείμενα της Γεωγραφίας και της Βιολογίας να έχουν τα περισσότερα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση