Διερεύνηση και Τροποποίηση Ιδεών Μαθητών-τριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αντιμετώπιση των Κυμάτων Καύσωνα στο Αστικό Περιβάλλον
Περίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις μαθητών/-τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κύματα καύσωνα στο αστικό περιβάλλον, καθώς και το πώς αυτές τροποποιούνται/βελτιώνονται έπειτα από διδακτική παρέμβαση μέσω του ψηφιακού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού (serious game) [ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΕΣ]. Για τη μελέτη αυτή αξιοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου των ιχνογραφημάτων που δημιούργησαν οι μαθητές/-τριες κατά την υλοποίηση της έρευνας. Η ερευνητική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν 51 μαθητές/-τριες χωρίζεται σε τρεις φάσεις: (α) προ-έρευνα (pre-research), (β) παρέμβαση (implementation), (γ) έρευνα μετά την παρέμβαση (post-research). Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι ιδέες των μαθητών/-τριών τροποποιούνται/βελτιώνονται έπειτα από την ενασχόληση με το ψηφιακό παιχνίδι σοβαρού σκοπού [ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ].
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση