Η Επίδραση Διαδικασιών Αυτο-αξιολόγησης στα Μαθησιακά Αποτελέσματα των Μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου
Περίληψη
Η εργασία διερευνά την επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης για το ηλεκτρικό κύκλωμα, που εμπλέκει τους/τις μαθητές/τριες με διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης, στις αντιλήψεις τους για το ηλεκτρικό κύκλωμα και στις στάσεις τους για την εφαρμογή των διαδικασιών αυτο-αξιολόγησης. Σχεδιάστηκε εκπαιδευτικό υλικό που βασίστηκε στην προσέγγιση της «μάθησης μέσω πρακτικών» εμπλέκοντας τους/τις μαθητές/τριες με διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης με χρήση κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων, το οποίο εφαρμόστηκε σε 42 μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Δεδομένα της έρευνας αποτέλεσαν οι απαντήσεις των μαθητών/τριών σε δύο ερωτηματολόγια. Από την ανάλυσή τους προέκυψε ότι οι μαθητές/τριες βελτίωσαν τις αντιλήψεις τους για το ηλεκτρικό κύκλωμα και διαμόρφωσαν θετική στάση απέναντι στις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση