Μάθηση Μηχανικών Ταλαντώσεων μέσω Πρακτικών: Μελέτη των Αντιλήψεων των Μαθητών και των Ικανοτήτων τους που Αφορούν στο Σχεδιασμό Διερευνήσεων
Περίληψη
Η εργασία αυτή αποσκοπεί στη μελέτη της επίδρασης μιας διδακτικής παρέμβασης για τις μηχανικές ταλαντώσεις, που βασίζεται στη διδακτική προσέγγιση της «μάθησης μέσω πρακτικών» με χρήση προσομοιώσεων, στην εξέλιξη των αντιλήψεων των μαθητών για τις μηχανικές ταλαντώσεις και στις ικανότητές τους που αφορούν στο σχεδιασμό διερευνήσεων. Το δείγμα της έρευνας απετέλεσαν 34 μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου. Συγκροτήθηκε εκπαιδευτικό υλικό που βασίστηκε στη διδακτική προσέγγιση της «μάθησης μέσω πρακτικών» με χρήση προσομοιώσεων. Τα δεδομένα της έρευνας απετέλεσαν οι απαντήσεις των μαθητών σε ερωτηματολόγια πριν και μετά τη διδακτική παρέμβαση. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι βελτιώθηκαν οι αντιλήψεις των μαθητών και οι ικανότητές τους που αφορούν στο σχεδιασμό διερευνήσεων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση