Προσδιορισμός των Στάσεων των Ελλήνων Εκπαιδευτικών ως προς την Εκπαίδευση STEM: Διερεύνηση του Ρόλου της Ετοιμότητάς τους μέσω ενός Δομικού Μοντέλου Εξίσωσης
Περίληψη
Η Εκπαίδευση STEM συνδέεται με την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs). Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην ενδυνάμωση των μαθητών να επινοήσουν λύσεις στις παγκόσμιες προκλήσεις, χρησιμοποιώντας δεξιότητες STEM. Στην παρούσα μελέτη διερευνάται η επίδραση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών στην πρόβλεψη των στάσεων απέναντι στην Εκπαίδευση STEM μέσω της ανάπτυξης ενός εννοιολογικού μοντέλου. Συνολικά 494 Έλληνες εκπαιδευτικοί συμμετείχαν απαντώντας σε δύο ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς. Ένα μοντέλο δομικών εξισώσεων (SEM) χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να αξιολογηθεί η εγκυρότητα του εννοιολογικού μοντέλου. Η υπάρχουσα βιβλιογραφία ενισχύεται από την παρούσα μελέτη καθώς αναλύονται οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση των εκπαιδευτικών ως προς το STEM.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση