Διδακτική παρέμβαση για την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και κατανόησης της κλιματικής αλλαγής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανότητα των παιδιών προσχολικής ηλικίας να κατανοήσουν έννοιες που αφορούν την κλιματική αλλαγή, μετά από μια δίμηνη εκπαιδευτική παρέμβαση με δραστηριότητες εστιασμένες στα σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ημιδομημένων ατομικών συνεντεύξεων με 18 μαθητές προσχολικής ηλικίας, οι οποίες διεξήχθησαν πριν και μετά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής παρέμβασης. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν ότι η εφαρμογή ενός κατάλληλα σχεδιασμένου προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης είναι δυνατή ακόμη και σε μαθητές αυτής της ηλικιακής ομάδας. Μέσω αυτού του προγράμματος, τα παιδιά μπορούν όχι μόνο να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα περιβαλλοντικά προβλήματα όπως η κλιματική αλλαγή, αλλά και να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες