Science of Cooking: Συμπεριληπτική STEM Εκπαίδευση μέσω της Μαγειρικής
Δημοσιευμένα:
Απρ 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
επιστήμη της μαγειρικής STEM ικανότητα συμπεριληπτική εκπαίδευση
Περίληψη
Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε ποιοτική και συμπεριληπτική εκπαίδευση για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Το έργο “Science of Cooking” αξιοποιεί τη μαγειρική ως εργαλείο μάθησης STEM, ενισχύοντας την αυτονομία και την κοινωνική ένταξη ενηλίκων με νοητική αναπηρία. Περιλαμβάνει έναν οδηγό για εκπαιδευτές/εκπαιδεύτριες, βιβλίο μαγειρικής με συνταγές και πειράματα, και παιχνιδοποιημένες δραστηριότητες, προσφέροντας ένα οικείο περιβάλλον για την ανάπτυξη STEM δεξιοτήτων. Αναδεικνύοντας την συμπεριληπτική δυναμική της STEM εκπαίδευσης, τα παραδοτέα του έργου μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία για εκπαιδευτικούς στη γενική εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Alagappan, S. (2023). Exploring the physics principles in cooking. International Journal of Engineering and Applied Physics, 3(1), (σ. 673–677). DOI:10.13140/RG.2.2.29152.76806.
Barham, P., Skibsted, L. H., Bredie, W. L. P., Frøst, M. B., Møller, P., Risbo, J., & Mortensen, L. M. (2010). Molecular gastronomy: A new emerging scientific discipline. Chemical Reviews, 110(5), (σ. 2313–2365). https://doi.org/10.1021/cr900105w
Doughty, T. (2015). STEM for students with severe disabilities: Editorial. School Science and Mathematics, 115(4), (σ. 181–182). https://doi.org/10.1111/ssm.12122
European Commission. (2019). Key competences for lifelong learning. Luxembourg: Publications Office of the European Union. https://data.europa.eu/doi/10.2766/569540
Inclusion Europe. (2018). European standards for making information easy to read and understand. Inclusion Europe. Ανακτήθηκε στις 20/10/2024 στο: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
Kolb, D. A. (2015). Experiential learning: Experience as the source of learning and development (2nd ed.). Pearson Education, Inc. ISBN: 978-0-13-389240-6.
Mata, P. (2013). The Kitchen is a Laboratory: Experimental Science Activities Based on Food and Cooking. LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education, 1(2), (σ. 173–182). https://doi.org/10.31129/lumat.v1i2.1112
Rowat, A., Sinha, N., Sörensen, P., Campas, O., Castells, P., Rosenberg, D., & Weitz, D. (2014). The kitchen as a physics classroom. Physics Education, 49(5), (σ. 512–521). https://doi.org/10.1088/0031-9120/49/5/512
UNESCO (2019). Exploring STEM competences for the 21st century. Ανακτήθηκε στις 20/10/2024 στο: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000368485