Παράγοντες αποδοχής της πυρηνικής ενέργειας από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Περίληψη
Η πυρηνική ενέργεια διαθέτει τις προδιαγραφές εκείνες που μπορούν να την καταστήσουν μία αξιόπιστη, βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον πηγή ενέργειας. Στην παρούσα εργασία εξετάζονται οι αντιλήψεις φοιτητών και φοιτητριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναφορικά με παράγοντες όπως είναι η εγγύτητα σε πυρηνικά εργοστάσια (proximity of nuclear power plants), τα αντιληπτά οφέλη (perceived benefits), η κοινωνική εμπιστοσύνη (social trust) και η γνώση για την πυρηνική ενέργεια (perceived nuclear knowledge) που επηρεάζουν την αποδοχή της. Στην έρευνα συμμετείχαν 500 φοιτητές/τριες και για τη συλλογή των δεδομένων διανεμήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις δημογραφικού χαρακτήρα και 21 δηλώσεις σχετικές με την αποδοχή της πυρηνικής ενέργειας. Η παραγοντική ανάλυση ανέδειξε 4 παράγοντες και τα δημογραφικά στοιχεία του φύλου και της κατεύθυνσης σπουδών στο Λύκειο διαφορές ως προς τη δημόσια αποδοχή της πυρηνικής ενέργειας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ