Διδακτική αξιοποίηση ιστορικών επιστημονικών οργάνων: Η περίπτωση του μηχανικού πλανητάριου του Μαράσλειου διδασκαλείου
Δημοσιευμένα:
Σεπ 17, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Ιστορικά επιστημονικά όργανα πλανητάριο άτυπες μορφές εκπαίδευσης
Περίληψη
Στο Μαράσλειο Διδασκαλείο φυλάσσεται μία αρκετά πλούσια συλλογή ιστορικών επιστημονικών οργάνων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Η παρούσα εργασία προτείνει μία εκπαιδευτική δραστηριότητα με τη μορφή εργαστηρίου για την αξιοποίηση του μηχανικού πλανητάριου της συλλογής στην άτυπη εκπαίδευση, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων στην ανάδειξη της ιστορικής αξίας τέτοιων οργάνων και την καλλιέργεια του επιστημονικού γραμματισμού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ταμπάκης Κ. (2009). Η εκπαίδευση των δασκάλων και διδασκαλισσών στις φυσικές επιστήμες (1831-1950). Διδακτορική διατριβή, Ε.Κ.Π.Α. https://doi.org/10.12681/eadd/24330
Buick, T. (2020). Orreries, clocks, and London society: The evolution of astronomical instruments and their makers. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-61777-6
Lazos P., Stefanidou C. & Skordoulis C. (2022). The Collection of Scientific Instruments from the Maraslean Teaching Center and Experimental Science Education: Then and Now. In E.Cavicchi & P.Heering (Eds.), Historical Scientific Instruments in Contemporary Education (pp 105-121). BRILL. https://doi.org/10.1163/9789004499676_008